Computing | 2024 میں پی سی کے لیے 5 بہترین وائی فائی اڈاپٹر

Computing | 2024 میں پی سی کے لیے 5 بہترین وائی فائی اڈاپٹر


چاہے آپ اسے خود ڈیزائن کر رہے ہوں یا پہلے سے بنایا ہوا پی سی حاصل کر رہے ہوں، کمپیوٹر حاصل کرنا اور یہ سمجھنا آسان ہو سکتا ہے کہ اس میں مقامی Wi-Fi اڈاپٹر نہیں ہے۔ یا، ہو سکتا ہے ایسا ہو، لیکن آپ کے انٹرنیٹ کی رفتار تیز ہو رہی ہے، گیم ڈاؤن لوڈز بڑے ہو رہے ہیں، آپ نے پہلے ہی اپنے راؤٹر کو اپ گریڈ کر لیا ہے اور آپ کی نئی بجلی کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ایک اڈاپٹر کی ضرورت ہے۔ صورت حال سے کوئی فرق نہیں پڑتا، ایک بیرونی وائی فائی اڈاپٹر جسے آپ اپنے پی سی سیٹ اپ یا لیپ ٹاپ سیٹ اپ میں شامل کر سکتے ہیں آپ کے وقت کے قابل ہو گا۔ یہاں، ہم PC کے استعمال کے لیے بہترین وائی فائی اڈاپٹر کی چھان بین کرتے ہیں۔ زیادہ تر ناقابل یقین حد تک سستی ہیں اور صرف ایک مفت USB پورٹ میں اسنیپ کریں اور کام شروع کریں۔

2024 میں پی سی کے لیے بہترین وائی فائی اڈاپٹر

TP-Hyperlink AX1800 Wi-Fi 6 USB اڈاپٹر

زیادہ تر لوگوں کے لیے بہترین

کاپی رائٹ ہولڈر کی اجازت سے استعمال شدہ تصویر
پیشہ Cons کے
دوہری بینڈ موافقت پری لوڈڈ ڈرائیورز پرانے ہیں۔
دوہری استعمال کے طریقے تھوڑا مہنگا
قابل توسیع “اینٹینا”

USB وائی فائی اڈاپٹر کے لیے جس میں یہ سب کچھ ہے، یہ TP-Hyperlink دیکھیں۔ TP-Hyperlink AX1800 میں تیز رفتار ڈیٹا کی منتقلی کی شرح، Wi-Fi 6 کنیکٹیویٹی، ایک قابل توسیع “اینٹینا” فلیپ ہے، اور اسے یا تو براہ راست پلگ ان کے طور پر اسٹک کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے یا 1.2 میٹر کیبل سے منسلک اسٹینڈ پر رکھا جا سکتا ہے۔ کسی حد تک ہٹائے گئے مقام سے سپورٹ۔ اگرچہ، ایک فرد کے طور پر، ہو سکتا ہے کہ آپ کو یہ تمام خصوصیات اپنی صورت حال کے لیے ہر وقت کارآمد نہ پائیں، لیکن یہ وہ سب کچھ لاتے ہیں جو آپ کو شاید ایک پیکج میں ایک ساتھ خواہش.

اینٹینا فلیپ، مثال کے طور پر، اگر آپ اپنے روٹر سے بہت دور ہیں تو اضافی وائی فائی “استقبال” کو کھینچنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ اگر آپ AX1800 کو اس کے اسٹینڈ اپ بیس میں رکھتے ہیں، 1.2 میٹر کی USB کیبل کو اس سے جوڑتے ہیں، انٹینا کو بڑھاتے ہیں، اور اسے اپنے PC ٹاور سے دور کسی میز پر رکھتے ہیں، تو آپ کو معلوم ہوگا کہ آپ کو بہتر انٹرنیٹ ملتا ہے۔ جس طرح آپ کو اپنے راؤٹر کو صحیح طریقے سے رکھنے کی ضرورت ہے، اسی طرح ریسیور کو صحیح جگہ پر رکھنے سے بھی مدد مل سکتی ہے۔ ایک ہی وقت میں، یہ آلہ جادوئی نہیں ہے. یہ وائی فائی سگنل نہیں اٹھائے گا جو وہاں نہیں ہے۔ اس صورت میں آپ کو اپنی Wi-Fi رینج کو بڑھانے کی ضرورت ہوگی۔ پھر بھی، یہاں دی گئی لچک آپ کے ہوم پی سی کے سیٹ اپ میں بہت مدد کر سکتی ہے۔

دریں اثنا، اینٹینا فلیپ بند ہونے اور اسٹینڈ کو ہٹانے کے ساتھ، آپ کے پاس ایک انتہائی طاقتور وائی فائی اڈاپٹر ہے جس میں ایک کمپیکٹ فارم فیکٹر ہے اور آپ کو ایسی ڈیوائس پر ڈیٹا کی منتقلی کی اعلی ترین شرحوں میں سے ایک نظر آئے گا۔ یہ آپ کے کم سے کم ہوم پی سی سیٹ اپ کے لیے بہت اچھا ہو سکتا ہے یا آپ کے بجٹ والے لیپ ٹاپ کے لیے بہت اچھا ہو سکتا ہے جس پر آپ Wi-Fi 6 کی صلاحیتیں چاہتے ہیں۔ اگرچہ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ تیز رفتار مقامی آلات لا سکتے ہیں، اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو نئی ٹیک کی پیشکش میں کم تاخیر ملے گی۔

ایپلی کیشنز کی وسیع رینج اور پیش کردہ تیز رفتاری کی وجہ سے، TP-Hyperlinks AX1800 Wi-Fi اڈاپٹرز کے لیے ایک طرح کا معیار ہے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ خامیوں کے بغیر آتا ہے۔ اگرچہ یہ فہرست میں سب سے مہنگا اڈاپٹر نہیں ہے، لیکن یہ $50 سے زیادہ ہے جب تک کہ گہری کٹنگ فروخت نہ ہو، اور آپ کسی بھی طرح سے کرنے کی ضرورت ہے فعالیت کے لیے Wi-Fi اڈاپٹر پر $50 سے زیادہ خرچ کریں۔ مزید برآں، آپ کو ان ڈرائیورز کو اپ گریڈ کرنا پڑے گا جو AX1800 کے ساتھ پہلے سے لوڈ ہوتے ہیں تاکہ اس کا بہترین استعمال حاصل کیا جا سکے۔ پھر بھی، یہ وائی فائی اڈاپٹر اس قدر مکمل طور پر نمایاں ہے، کہ جو آپ چاہتے ہیں اسے تلاش کرنے کے لیے اپنے سفر پر شروع کرنے کے لیے یہ ایک بہترین جگہ ہے۔

کلیدی وضاحتیں
سائز 4.4 x 1.2 x 0.58 انچ
ڈیٹا کی منتقلی کی شرح 1800 میگا بٹس فی سیکنڈ

Netgear Nighthawk A8000 Wi-Fi 6/6E اڈاپٹر

بہترین متبادل

کاپی رائٹ ہولڈر کی اجازت سے استعمال شدہ تصویر
پیشہ Cons کے
Wi-Fi 6 اور Wi-Fi 6E ورژن دستیاب ہیں۔ فروخت اور چھوٹ کے بغیر مہنگا
بہترین فارم فیکٹر
کمپیکٹ جسم

Netgear’s Nighthawk A8000 مجموعی طور پر بہترین Wi-Fi اڈاپٹر ہونے کے بہت قریب ہے۔ اس کا ایک اچھی طرح سے کمپیکٹ باڈی ہے جس میں ایک ٹھوس تعمیر ہے اور اسے ایک سادہ USB اسٹک کے طور پر استعمال کرنے یا اس کے جھولے میں کسی ایسے مقام پر بیٹھنے کی صلاحیت ہے جس سے یہ منسلک ہے۔ یہ وہ تمام خصوصیات ہیں جو Wi-Fi اڈاپٹر کے لیے قابل تعریف ہیں اور، ایک بار پھر، ایسی مصنوعات کے لیے ایک قسم کی گولڈ اسٹینڈرڈ فیچر لسٹ کی نمائندگی کرتی ہیں۔

Nighthawk A8000 کے دو ممکنہ ورژن بھی ہیں جو آپ حاصل کر سکتے ہیں، ایک Wi-Fi 6 کے ساتھ اور دوسرا Wi-Fi 6E کے ساتھ۔ جب تک آپ کے پاس مناسب وائی فائی 6 روٹر ہے، یہ ٹیکنالوجیز آپ کی کارکردگی کے لیے بڑے اپ گریڈ کی نمائندگی کرتی ہیں۔ Wi-Fi 6E ورژن حاصل کرنا ممکنہ طور پر آپ کے کنکشن کی وشوسنییتا کو بڑھا سکتا ہے، مداخلت کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ آپ کو تاخیر کے ساتھ پیش آنے والے مسائل کو کم کر سکتا ہے۔ صرف واضح کرنے کے لیے، تاہم، آپ اب بھی 1201 میگا بٹس فی سیکنڈ زیادہ سے زیادہ وائی فائی اڈاپٹر تک محدود رہیں گے (یا آپ کے سسٹم میں رفتار کو محدود کرنے والا کوئی بھی عنصر موجود ہو سکتا ہے)۔

تو کون سی کمی نائٹ ہاک A8000 کو رنر اپ کیٹیگری میں ڈالتی ہے؟ ایک بار پھر، یہ سب قیمت کا معاملہ ہے. Nighthawk A8000 MSRP پر سپیکٹرم کے زیادہ مہنگے اختتام پر ہے۔ خریداری کرنے سے پہلے اس پر اچھا سودا تلاش کرنے کی کوشش کریں۔

کلیدی وضاحتیں
سائز 3.66 x 1.24 x 0.57 انچ
ڈیٹا کی منتقلی کی شرح 1201 میگا بٹس فی سیکنڈ

Ugreen AC1300 Wi-Fi اڈاپٹر

سب سے آسان ڈونگل

کاپی رائٹ ہولڈر کی اجازت سے استعمال شدہ تصویر
پیشہ Cons کے
آسان جمپ ڈرائیو اسٹائل ٹاپ ماڈلز کی طرح تیز نہیں۔
سفر کے لیے حفاظتی ٹوپی
بڑی قیمت

اگر آپ اس کلاسک جمپ ڈرائیو USB لک کو تلاش کر رہے ہیں جسے آپ اپنے کمپیوٹر میں پلگ ان کر سکتے ہیں اور بڑی حد تک بھول سکتے ہیں، تو یہ وہی ہے۔ یوگرین فارم کو سادہ اور قابل بھروسہ رکھتے ہوئے رفتار کی ایک معقول سطح پیش کرتا ہے (اگرچہ ہمارے سرفہرست دعویداروں کی طرح نہیں)۔ آپ کو، کم و بیش، بس اسے پلگ ان کرنے اور شروع کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ اس کے اینٹینا کے ساتھ گڑبڑ کرنے یا لمبی ڈوری سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایک اور بڑی سہولت WPS Wi-Fi کنکشن بٹن پر کلک کرنا ہے، جس سے کنکشن ایک نئے نیٹ ورک کو ایک تصویر بنا دیتا ہے۔

یوگرین AC1300 کے فارم فیکٹر کی جمپ ڈرائیو کی ابتداء کے لیے ایک اور منظوری آخر میں اچھی پروٹیکشن کیپ ہے۔ جب آپ اپنے آلے کے ساتھ سفر کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اپنے Wi-Fi اڈاپٹر کو آسانی سے محفوظ رکھ سکتے ہیں۔ آپ کے لیپ ٹاپ میں اسٹک کو استعمال کرنے کا معاملہ بھی ہے اگر اس کا اندرونی وائی فائی اڈاپٹر جل گیا ہے۔ تاہم، اس صورت میں آپ کو بستر یا صوفے پر لیٹتے وقت اپنی گود میں لیپ ٹاپ کا استعمال کرتے وقت محتاط رہنے کی ضرورت ہوگی، کیونکہ غلط حرکت اڈاپٹر کے سرے کو پکڑ سکتی ہے۔ دوسرے لفظوں میں، اگر آپ اپنے لیپ ٹاپ کو زیادہ تر ڈیسک پر استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کے لیے بہترین ہے، لیکن اگر آپ بہت زیادہ حرکت کرتے ہیں، تو ایک مختصر منی ڈونگل آپ کے لیے بہترین وائی فائی اڈاپٹر ہے۔

Ugreen AC1300 کو چننے کی حتمی وجہ فارم فیکٹر کے لیے اس کی نسبتاً تیز رفتار ہے۔ آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ یہ اب بھی زیادہ پریمیم ماڈلز کی رفتار کے قابل نہیں ہے، لیکن لوگوں کی اکثریت کے لیے، یہ کنکشن کافی تیز ہونا چاہیے اور آپ کی اچھی خدمت کرنا چاہیے۔

کلیدی وضاحتیں
سائز 3.35 x 0.98 x 0.31 انچ
ڈیٹا کی منتقلی کی شرح 867 میگا بٹس فی سیکنڈ

TP-Hyperlink Archer T4U Plus

کمزور سگنلز کے لیے بہترین

کاپی رائٹ ہولڈر کی اجازت سے استعمال شدہ تصویر
پیشہ Cons کے
انتہائی سستی لیپ ٹاپ کے لیے بہت اچھا نہیں ہے۔
دوہری اینٹینا ڈیزائن
اچھی رینج

TP-Hyperlink Archer T4U Plus ایک ڈوئل بینڈ وائی فائی اڈاپٹر ہے جو سگنل حاصل کرنے کی صورت میں مشکل صورتحال سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ وائی ​​فائی اڈاپٹر خود ایک اسٹینڈ ہے جو آپ کے کمپیوٹر سے USB 3.0 کورڈ کے ذریعے جڑتا ہے جو اس کے مرکزی “ٹاور” چیسس کے پچھلے حصے میں فٹ بیٹھتا ہے۔ اگرچہ اس “ٹاور” کی باڈی کافی مختصر ہے، اس میں سے 180 ڈگری ایڈجسٹ ایبلٹی کے ساتھ دو اینٹینا نکلتے ہیں۔ یہ اینٹینا زیادہ فائدہ مند ہیں، کچھ صارفین اپنے روٹر سے 200 فٹ دور سگنل اٹھانے کی صلاحیت کی اطلاع دیتے ہیں۔ یہ کہا جا رہا ہے، ایک اینٹینا – چاہے کتنا ہی اچھا ہو – سگنل نہیں اٹھا سکتا جو وہاں نہیں ہے۔

اس وائی فائی اڈاپٹر کا ایک اور بڑا فائدہ اس کی سستی ہے۔ تقریباً کسی کو بھی اس درجے کا وائی فائی اڈاپٹر پاپ کرنے کے قابل ہونا چاہیے اور بغیر کسی پریشانی کے اپنی کارٹ میں قیمتوں کا تعین کرنا چاہیے۔ ایک ہی وقت میں، یہ وائی فائی اڈاپٹر لیپ ٹاپ کے لیے بہترین نہیں ہے، اس حقیقت کی وجہ سے کہ اسے کورڈ اور ایکسٹینشن کی ضرورت ہے۔ آپ اسے اپنے معیاری کمپیوٹر ڈیسک پر مستقل طور پر کہیں رکھنا چاہیں گے، اسے مستقل طور پر ادھر ادھر نہ منتقل کریں۔ لیکن، اگر آپ اسے ایک مخصوص جگہ دیتے ہیں اور اسے مناسب طریقے سے ایڈجسٹ کرنے میں کچھ وقت صرف کرتے ہیں، تو آپ کو آرچر T4U پلس سے ایک معقول کنکشن حاصل کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔

کلیدی وضاحتیں
سائز 3.31 x 0.76 x 6.15 انچ
ڈیٹا کی منتقلی کی شرح 1267 میگا بٹس فی سیکنڈ

TP-Hyperlink آرچر T2U نانو

بہترین بجٹ

کاپی رائٹ ہولڈر کی اجازت سے استعمال شدہ تصویر
پیشہ Cons کے
چھوٹا سائز سست ڈیٹا کی منتقلی کی شرح
عظیم استحکام
اچھی قیمتوں کا تعین

TP-Hyperlink کا آرچر T2U نانو منی ڈونگل کی شکل اختیار کرتا ہے جسے کچھ بہترین وائرلیس چوہوں نے مقبول بنایا ہے۔ اس وائی فائی اڈاپٹر کا سائز نہیں ہو سکتا کم بیان، ان میں سے بہت سے ایک کیوبک انچ میں فٹ ہونے کے قابل ہونے کے ساتھ۔ یہ TP-Hyperlink Archer T2U کو لیپ ٹاپ صارفین کے لیے بہترین وائی فائی اڈاپٹر بناتا ہے۔ اس کے چھوٹے سائز کی وجہ سے، یہ نقل و حمل کے دوران آپ کے لیپ ٹاپ کے USB پورٹ میں محفوظ طریقے سے رہ سکتا ہے، جس کے بارے میں بڑی حد تک بھول گیا ہے۔

TP-Hyperlink Archer T2U خریدنے کے لئے بھی ایک بہت اچھا معاملہ ہے۔ کوئی بھی آلہ قیمت. یہ سب سے کم قیمت والے وائی فائی اڈاپٹر میں سے ایک ہے جسے آپ تلاش کر سکیں گے۔ یہ جو رفتار فراہم کرے گا وہ دوسروں کے مقابلے میں کافی کم ہے، تاہم اگر اس سے آپ کو زیادہ فرق نہیں پڑتا ہے اور آپ عام طور پر انٹرنیٹ کے استعمال کی قسم کیا کرتے ہیں، تو یہ ‘خریدنا’ ہے۔

کلیدی وضاحتیں
سائز 0.73 x 0.59 x 0.28 انچ
ڈیٹا کی منتقلی کی شرح 433 میگا بٹس فی سیکنڈ

پی سی کے لیے ہم نے ان وائی فائی اڈاپٹرز کا انتخاب کیسے کیا۔

Wi-Fi اڈاپٹر چننا دنیا میں سب سے مشکل چیز نہیں ہے، لیکن اس عمل میں کچھ چیزیں سوچنے کے قابل ہیں۔ یہاں کچھ نکات ہیں جو آپ کی توجہ کا ایک لمحہ دینے کے قابل ہیں۔

ڈیٹا کی منتقلی کی شرح اور وائی فائی پروٹوکول

خلاصہ میں، آپ اپنے Wi-Fi کے بارے میں سوچ سکتے ہیں کہ انٹرنیٹ کی سرزمین سے آپ کے ہوم پی سی تک ایک طویل، سنگل فائل سفر کا آخری حصہ ہے۔ دی سب سے سست سفر کا ایک حصہ رفتار کا تعین کرتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، اگر آپ کو ڈیٹا کی منتقلی کی سست رفتار کے ساتھ ایک Wi-Fi اڈاپٹر ملتا ہے، یا کم از کم آپ کے کنکشن کے اگلے سب سے سست حصے سے زیادہ سست ہوتا ہے، تو Wi-Fi اڈاپٹر آپ کے کنکشن کو سست کر دے گا۔ اگر وائی فائی اڈاپٹر کا نتیجہ متوقع انٹرنیٹ سے زیادہ سست ہوتا ہے، تو اپنے انٹرنیٹ کی رفتار کو بڑھانے کے لیے دوسرے طریقے ضرور آزمائیں۔

Wi-Fi پروٹوکول پر دھیان دیں — اگر مینوفیکچرر اس کی حمایت کرتا ہے تو آپ ممکنہ طور پر Wi-Fi 6 اور Wi-Fi 6E کے بارے میں سنیں گے — کیونکہ یہ آپ کے Wi-Fi اڈاپٹر کے کنکشن کو بھی متاثر کرے گا۔ تاہم، یہ ضروری طور پر آپ کے کنکشن کو اس طرح متاثر نہیں کرے گا جس طرح آپ اس کی پیش گوئی کر سکتے ہیں۔ Wi-Fi 6، اس کے برعکس اور مینوفیکچرر کی زبانی، نہیں کرے گا اپنے انٹرنیٹ کنیکشن کو ریس میں مذکورہ بالا سست ترین لنک سے تیز تر بنائیں۔

عام طور پر، Wi-Fi اڈاپٹر کا انتخاب کرتے وقت ہم نے Wi-Fi 6 اور Wi-Fi 6E والوں کو ترجیح دی ہے کیونکہ وہ بہتر، زیادہ مستحکم کنکشن فراہم کرنے کی اہلیت رکھتے ہیں۔

USB کنکشن

Wi-Fi اڈاپٹر ایک طرح کے تکنیکی لمبو میں پھنسے ہوئے ہیں، جو کہ USB-C کے مطابق ہونے کے لیے جدید ترین آئی فونز سے بھی سست ہیں۔ اگرچہ یہ سمجھ میں آتا ہے، جیسا کہ USB-C آلات اندرونی طور پر کافی مہذب وائی فائی رکھتے ہیں، یہ جگہ کی ایک عجیب و غریب خصوصیت ہے۔ اگر آپ کے لیے USB-A کی پیچیدگیوں کو طویل عرصے سے فراموش کر دیا گیا ہے تو، USB 3.0 ہے بہترین ایک اور وہ ہے جسے ہم نے عام طور پر منتخب کیا ہے۔

سائز، لمبائی، تاریں، اور بیعانہ

آپ اس ڈیوائس کو کیسے استعمال کرتے ہیں جس سے Wi-Fi اڈاپٹر منسلک ہے؟ اگر آپ اس کے ساتھ مسلسل چلتے ہیں یا جیسا کہ لیپ ٹاپ کے معاملے میں ہوتا ہے، اس ڈیوائس کو جس سے یہ جڑا ہوا ہے کو تھوڑا سا منتقل کرتے ہیں، آپ نادانستہ طور پر ایک طاقتور لیور بنا رہے ہیں۔ دیکھنے والے کی طرح، USB اسٹک کے بالکل آخر میں بہت زیادہ فائدہ ہوتا ہے اور، اگر کافی طاقت لگائی جائے، تو یہ آپ کے وائی فائی اڈاپٹر کو USB پلگ سے دائیں طرف کھینچنے کا سبب بن سکتا ہے اگر اسے بہت زور سے دبایا جاتا ہے یا اسے دبایا جاتا ہے۔ بستر میں

اگر آپ ان صارفین میں سے ایک ہیں جو آپ کے کمپیوٹر کی بندرگاہ کے قریب سفر کرتے ہیں (یا آپ کے لیپ ٹاپ پر وائی فائی اڈاپٹر استعمال کر رہے ہیں) تو ایک منی یا “نینو” وائی فائی اڈاپٹر حاصل کرنے پر غور کریں، جو عام طور پر سست ہوتے ہیں لیکن اسٹک فارم فیکٹر کے مقابلے میں اسنیپ ہونے کا امکان بہت کم ہے۔ اگر آپ کے پاس زیادہ ٹھوس، متحرک PC سیٹ اپ ہے، تو آپ اسٹینڈ یا بیس کے ساتھ ایک Wi-Fi اڈاپٹر بھی حاصل کر سکتے ہیں جو USB پورٹ سے کیبل پر پھیلا ہوا ہے۔ یہ آپ کو Wi-Fi اڈاپٹر کو زیادہ سازگار جگہ پر رکھنے کے قابل ہونے کا فائدہ بھی دے گا۔

اینٹینا

آپ کے Wi-Fi اڈاپٹر کے فارم فیکٹر پر ایک حتمی لفظ — اس میں ایک اینٹینا، یا دو بھی ہوسکتا ہے۔ یہ کر سکتے ہیں، واقعی آپ کو اپنے Wi-Fi کے لئے کچھ بہتر سگنل حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ تاہم، یہ نہ سوچیں کہ وائی فائی اڈاپٹر سگنل کی حقیقی کمی کو پورا کرے گا یا آپ کے سیٹ اپ میں کسی رکاوٹ کو دور کرنے میں آپ کی مدد کرے گا۔ ہم نے اینٹینا کو ایک اچھی چیز سمجھا (خاص طور پر اگر اسے بڑھانا اختیاری تھا) جو کچھ بہترین وائی فائی اڈاپٹر کے پاس ہو سکتا ہے، لیکن یہ ضروری نہیں ہے کہ یہ ضرورت ہو۔ اگر آپ کا راؤٹر اگلے کمرے میں ہے، تو آپ کا امکان ہے۔ نہیں آپ کے Wi-Fi اڈاپٹر پر اینٹینا کی ضرورت ہے۔

یہ مضمون ڈیجیٹل ٹرینڈز ایڈیٹوریل ٹیم سے الگ سے منظم اور تخلیق کیا گیا ہے۔

ایڈیٹرز کی سفارشات






Supply hyperlink

Associated Search Question:-

Computing information
Computing information as we speak
Computing information for college students
10 newest information about pc know-how
pc science articles for college students
it information
greatest pc science information
data know-how information as we speak
it trade information
pc know-how information
Pc know-how information in india
Pc know-how information for college students
Pc know-how information as we speak
data know-how information as we speak
data know-how information as we speak india
pc know-how information articles
newest information about pc science



#میں #پی #سی #کے #لیے #بہترین #وائی #فائی #اڈاپٹر

For extra associated Information Click on Right here!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *